PRO FIRMY

Areál Park Golf nabízí kompletní zázemí pro vaši firemní klientelu, zaměstnance či obchodní partnery.
Reprezentativní moderní prostory restaurace uprostřed golfového hřiště a kongresové zázemí
vám umožňuje uspořádat firemní eventy všeho druhu od konferencí, meetingů, vernisáží
po golfové turnaje a akademie

Nabízíme:

  • Snadná dostupnost z centra Hradce Králové

  • Blízkost dálnice D11

  • Neomezené parkování zdarma

  • Neomezené parkování zdarma

  • Jedinečný výhled

Prostory

Prostor restaurace nabízí kapacitu až 80 hostů,
případně 30 hostů v přilehlé „K – kavárně“ a až 60 hostů na terase.

„K – Konferenční prostory“ o kapacitě až 80 osob s volitelným zasedacím uspořádáním jsou k dispozici zejména pro větší kongresy a školení.

Je tedy zcela na vás, zda využijete kompletních prostor, případně si rezervujete pouze určitou část areálu.

Občerstvení

Náš kuchařský tým pro vás připraví gastronomický zážitek v podobě chutného coffee breaku
s výběrovou kávou, degustační či běžné menu, případně můžete zvolit občerstvení formou rautu na míru.

Velmi oblíbeným formátem firemních večírku jsou tématické večery zaměřené na mezinárodní kuchyni.

Ubytování

****Hotel Konference Park disponuje 6 pokoji, v případě větší poptávky jsme schopni zajistit větší kapacity.

Klimatizované pokoje jsou moderně zařízené a nabízejí bezplatné Wi-Fi. Zahrnují také TV s plochou obrazovkou a vlastní koupelnu

Zábava

Pro zpestření vašeho eventu můžete zvolit různou formu zábavy, od mobilního casina, karaoke, DJ’s, hudební produkce (diskotéka), až pro
zvýhodněnou golfovou akademii v našem areálu, kde si vaši hosté mohou vyzkoušet základy golfu v přítomnosti našich trenérů.

Dlouhodobě spolupracujeme s profesionály z různých oblastí a můžeme vám ověřené kontakty doporučit, případně kompletně zajistit celý firemní den.

Business snídaně a obědy

Business snídaně, obědy či večeře je u nás skvělou volbou.
Pro rezervaci větších stolů či klidnější části restaurace doporučujeme předchozí telefonickou/emailovou/online rezervaci.

Volejte na +420 775 572 244 nebo pište na eventyrestaurace@parkgolf.cz

Náhled týdenní polední nabídky zde: https://www.parkgolf.cz/restaurace.

Náhled týdenní polední nabídky zde: https://www.parkgolf.cz/restaurace.

Konference, meetingy, kongresy apod.

  • nadstandardní technické zázemí, projekční plátna, plazmové tv, speciální wi-fi, ozvučení s mikrofony, projektor
  • variabilní uspořádání prostor

V ceně pronájmu získáte až 50% slevu na občerstvení,

což umožní vašim hostům dosáhnout na prémiové balíčky  občerstvení za cenu standardu. Nabídky jsou vždy individuální, proto prosíme, abyste v poptávkovém formuláři níže uvedli svou specifickou poptávku pro zpracování konkrétní nabídky.

Návrh coffee breaku

Firemní (vánoční) večírky, teambuilding

Rádi pro Vás přichystáme večírek, na který budete ještě dlouho vzpomínat!

Forem je několik, např. degustační večeře o 3 a více chodech párovaná s nápoji či tématické večery zaměřené na mezinárodní kuchyni (Japonsko – sushi večer; Amerika- forma all you can eat, burgery, žebra; Itálie – těstoviny, rissoto, caprese, minestrone; Španělsko – paella, gazpacho, mořské plody, sangria).

Reklama, spolupráce, partnerství, sponzoring

Park Golf nabízí velké množství sponzorských příležitostí pro nové
i stávající partnery.

Ať už zvolíte reklamu na golfovém hřišti, stanete se partnerem golfového turnaje, věnujete našim exkluzivním členům výherní ceny do golfových turnajů nebo se stanete sponzorem mladých hráčů, Vaše značka bude zkrátka vidět, a to díky velké poptávce firemních akcí, které hostíme.

Reklama, propagace či marketingová spolupráce, i zde je prostor pro spolupráci.

Neváhejte nás kontaktovat.

Dárkové poukazy

BICZ Park Golf nabízí personalizované dárkové poukazy na hru golfu nebo gastronomický zážitek v BICZ Park Golf restauraci, které můžete využít jako motivační bonus, případně nápaditý dar či ocenění pro vaše zaměstnance / partnery.

Kontaktní osoba

Zuzana Kotyzová
Zuzana Kotyzováevent manažerka restaurace

Kontaktní osoba

Karolína Maroušková
Karolína Marouškovágolfová event manažerka